vragen.jpgFAQ & CONTACT

- Op welke manieren kan ik betalen?

Ideal
Klarna(+0,99)
Bancontact
Visa/Mastercard/Maestro/American express

Paypal
in3, betalen in 3 termijnen(+1,49)
KBC/CBC
Belfius
Apple pay
VVV en Yourgift cadeaukaart
Vooraf overmaken

- Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?
Ja, wij zijn aangesloten bij webwinkelkeur.

- Ik kan niks toevoegen aan mijn winkelwagentje, wat moet ik doen?
Als u in onze webwinkel bent dient u de cookies te accepteren voor een goede werking en tevens de beste ervaring van de webshop.
Lukt het dan nog steeds niet verwijder dan de oude cookies via 'internet opties', sluit daarna de browser en open een nieuwe.

- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling plaatsen is zeer gemakkelijk, eigenlijk wijst het zichzelf.
Mocht u toch nog wat ondersteuning of uitleg nodig hebben kijkt u dan even op deze link: klik hier
Als u problemen ondervind met het bestellen schroom dan niet om contact met ons op te nemen, de contactinformatie vindt u onderaan deze pagina.

- Als ik voor 17:30 uur heb besteld wanneer heb ik mijn bestelling dan in huis?
PostNL levert 95% binnen 1 werkdag, 99% binnen 2 werkdagen en 100% binnen 3 werkdagen.
​Wij verzenden niet op zaterdag en zondag, PostNL bezorgd niet op zondag.
​Vanaf 1 januari 2014 bezorgd PostNL geen brievenbuspost meer op maandag, pakketten nog wel.

- Mijn bestelling is nog niet gearriveerd en heb de vorige werkdag voor 17:30 uur besteld, moet ik me zorgen maken?
Nee, u hoeft zich geen zorgen te maken, houdt u er als eerste rekening mee dat PostNL alleen post komt ophalen op werkdagen en dat PostNL sinds 1 januari 2014 niet meer op maandag bezorgd.
In een aantal gevallen lukt PostNL het niet om aan hun belofte te voldoen en leveren ze dus niet binnen 1 werkdag, hier zijn wij helaas van afhankelijk.
In het geval van pakketpost duurt het altijd maximaal 3 werkdagen, het pakket kunt u traceren met het automatisch toegestuurde tracenummer. Heeft u uw pakket na 3 werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op!

- Leveren jullie uit eigen voorraad?
Ja, ons gehele assortiment leveren wij uit eigen voorraad hierdoor kunnen wij snel leveren.
Is een artikel niet voorradig? Dan is deze ook niet meer te bestellen! Hierdoor kunnen wij een snelle levering garanderen.

- Hoe weet ik of een artikel leverbaar of uitverkocht is?
Indien een artikel is uitverkocht verdwijnt automatisch de bestelknop, om een lange levertijd te voorkomen kunt u dan niet bestellen.
Kunt u een artikel bestellen? Dan betekent dit dat wij deze uit eigen voorraad kunnen leveren!

- Hoe kan ik met jullie contact opnemen?
Dit kan door een mail te sturen naar het e-mailadres dat onderaan deze pagina staat vermeld.
Indien u een order bij ons heeft lopen meld dan altijd het ordernummer zodat wij met u mee kunnen kijken.
Wij doen ons uiterste best om binnen 24 uur te reageren.

- Wilt u geen pakbon bij de bestelling ontvangen(bijv. bij een cadeau)?
Dit is natuurlijk geen enkel probleem, graag aangeven bij 'opmerkingen' in het bestelproces.
Wij zullen er dan voor zorgen dat uw bestelling zonder pakbon wordt geleverd.
*via de mail ontvangt u wel een factuur(geef dus bij een cadeau uw eigen e-mailadres op)

- Wat zijn de verzendkosten?
Brievenbuspakje: 3,95,- euro + track&trace
Pakket: 5,95,- euro + track&trace
Boven de 50,- euro rekenen wij geen verzendkosten, wij verzenden altijd met PostNL.

- Als ik in België woon kan ik dan ook bij jullie bestellen?
Ja, dat is geen enkel probleem, wij vragen daar wel extra verzendkosten voor.
Pakket + track&trace: 6,95,- Vanaf 60,- euro betaalt u geen verzendkosten naar België.
Bij stap 1 in het bestelproces kunt u naast het woord 'verzendkosten' België selecteren 

- Als ik niet in Nederland of België maar wel binnen de EU woonachtig ben kan ik dan bij jullie bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem. De levertijd buiten de Benelux is langer dan 1 werkdag!
Houdt u rekening met hogere verzendkosten, deze zijn per land verschillend.

- Als ik buiten de EU woonachtig ben kan ik dan bij jullie bestellen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

- Ik wil graag in 3 termijnen betalen, hoe gaat dat in zijn werk?
Dit kan bij een order vanaf 50,- euro, uitgebreide uitleg hierover vindt u op de pagina betaalmethodes.

- Mijn bestelling is aangekomen met schade, wat moet ik doen?
Indien u een artikel ontvangt met schade dient u binnen 48 uur na ontvangst ons via e-mail te berichten met een foto, wij zijn hier dan van op de hoogte. U kunt de zending dan retourneren en binnen enkele werkdagen verzenden wij kosteloos een nieuw product. Indien wij binnen 48 uur geen reactie ontvangen wordt er automatisch vanuit gegaan dat deze schade is ontstaan bij en/of door de consument.

- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Dit is bij ons heel gemakkelijk tevens heeft u een zeer ruim termijn van 30 dagen om uw retour aan te melden, alle info omtrent retourneren vindt u hier.
Bij het retourneren van een bestelling vragen wij u vriendelijk het retourformulier volledig ingevuld bij te voegen, het retourformulier kunt u onderaan deze pagina downloaden en uitprinten.
De kosten voor retourneren zijn altijd voor eigen rekening.

- Ik wil een partij kopen van een artikel of ik koop voor een groot bedrag kan ik korting krijgen?
Ja, bij grotere volumes kunt u bij ons korting krijgen.
Voor meer info en de voorwaarden kunt u hier klikken

- Wil graag ophalen en/of cash betalen, kan dat?
Wij zijn een webshop zonder fysieke winkel, ophalen en cash betalen is dus helaas niet mogelijk, dit omdat goederen kopen/verkopen op een industrieterrein bij wet verboden is en wij tevens geen gebruik maken van een kassysteem.

- Mijn artikel is (gedeeltelijk) defect, hoe gaan jullie om met garantie?
Omdat wij tegen zeer lage prijzen verkopen met een minimaal marge zijn wij streng met het accepteren van garantie, desonkdanks zullen wij altijd een redelijke en eerlijke keuze maken.
Wij kunnen alleen garantie aanbieden indien het product geheel vrij is van gebruikerssporen, indien er zich gebruikerssporen bevinden kunnen wij helaas geen garantie aanbieden. Garantie geldt alleen voor kwaliteits problemen, voor onze garantietermijnen en meer informatie betreffende garantie klikt u hier.

- Ik heb een artikel retour gestuurd binnen 30 kalenderdagen na ontvangst maar heb mijn geld nog niet retour?
Het wettelijke termijn voor het crediteren van retourzendingen ligt op 14 kalenderdagen na ontbinding van de overeenkomst. Normaal gesproken gebeurt dit bij ons in gemiddeld 1 a 7 kalenderdagen, als het druk is kan het langer duren dan 7 dagen.
Wij vragen u vriendelijk om uw geduld tijdens het retourproces, heeft u 14 dagen na retourneren nog niets vernomen? Neem dan contact met ons op.

belmannetjea...achterdedesk.jpg

Een vraag of opmerking? Wij horen het graag!

Retourneren:
Wilt u een artikel retourneren of ruilen?
Dan kunt u het retourformulier hier downloaden.

Klarna:
Vragen over uw Klarna betaling of andere vragen gericht aan Klarna?
Dan kunt u mailen naar: klant@klarna.nl of bellen naar: 020-80 82 852

In3:
Vragen over uw in3 betaling of andere vragen gericht aan in3?
Dan kunt u hier het contactformulier invullen of bellen naar: 088-39 93 333

Gembird:
Vragen over een artikel van het merk Gembird? Dan kunt u deze richten aan Gembird zelf.
Dan kunt u mailen naar: helpdesk@gembird.nl

xxlshop:
Bij een vraag over uw order altijd het ordernummer vermelden!
E-mail: info@xxl-shop.nl (Op werkdagen binnen 48 uur reactie)

© 2012 - 2024 xxlshop.nl | sitemap | rss