vragen.jpgFAQ & CONTACT

- Op welke manieren kan ik betalen?

Ideal
Visa/Mastercard/Maestro/American express(+1,8%)
Paypal(+3,4%)
Afterpay(+0,99)
Vooraf overmaken
Bancontact
Rembours(+13,99)
SofortBanking
Bitcoin
​KBC/CBC
​Belfius

- Ik kan niks toevoegen aan mijn winkelwagentje, wat moet ik doen?
Als u in onze webwinkel bent moet u de cookies accepteren voor een goede werking van de site.
Lukt het dan nog steeds niet verwijder dan de oude cookies via 'internet opties', sluit daarna de browser en open een nieuwe.

- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling plaasten is zeer gemakkelijk, eigenlijk wijst het zichzelf.
Mocht u toch nog wat ondersteuning of uitleg nodig hebben kijkt u dan even op deze link: klik hier
Als u problemen ondervind met het bestellen schroom dan niet om contact met ons op te nemen, dit kan door onderaan deze pagina het contactformulier in te vullen.

- Als ik voor 17:30 uur heb besteld wanneer heb ik mijn bestelling dan in huis?
PostNL levert 90% binnen 1 werkdag, 97% binnen 2 werkdagen en 100% binnen 3 werkdagen.
​Wij verzenden niet op zaterdag en zondag, PostNL bezorgd niet op zondag.
​Vanaf 1 januari 2014 bezorgd PostNL geen brievenbuspost meer op maandag, pakketten nog wel.

- Mijn bestelling is nog niet gearriveerd en heb de vorige werkdag voor 17:30 uur besteld, moet ik me zorgen maken?
Nee, u hoeft zich geen zorgen te maken, houd u er als eerste rekening mee dat PostNL alleen post komt ophalen op werkdagen en dat PostNL sinds 1 januari 2014 niet meer op maandag bezorgd.
In een aantal gevallen red PostNL het niet om aan hun belofte te voldoen en leveren ze dus niet binnen 1 werkdag, hier zijn wij helaas van afhankelijk.
In het geval van pakket post duurt het altijd maximaal 2 werkdagen, het pakket kunt u traceren met het automatisch toegestuurde tracenummer, heeft u uw pakket niet ontvangen na 2 werkdagen neem dan contact met ons op.

- Leveren jullie uit eigen voorraad?
Ja, wij hebbeen een eigen voorraad in het hart van Nederland.

- Hoe weet ik of een artikel leverbaar of uitverkocht is?
Indien een artikel uitverkocht is verdwijnt automatisch de bestelknop, om een lange levertijd te voorkomen kunt u dan niet bestellen.
Tevens verschijnt bij een uitverkocht artikel het termijn wanneer wij weer nieuwe voorraad hebben.
Kunt u een artikel bestellen? Dan betekent dit dus dat wij deze uit eigen voorraad kunnen leveren!

- Hoe kan ik contact opnemen met jullie?
Dit kan door een mail te sturen naar het email adres dat onderaan deze pagina staat vermeld.
Indien u een order bij ons heeft lopen meld dan altijd het ordernummer zodat wij met u mee kunnen kijken.
Wij doen ons best om te reageren binnen 48 uur.

- Wilt u geen factuur bij de bestelling ontvangen(bijv. bij een cadeau)?
Dit is natuurlijk geen enkel probleem, graag aangeven bij 'opmerkingen' in het bestelproces.
Wij zullen er dan voor zorgen dat uw bestelling zonder factuur geleverd wordt.
*via de mail krijgt u wel een factuur(geef dus bij een cadeau uw eigen email adres op)

- Wat zijn de verzendkosten?
Brievenbus: 1,99,- euro
Pakket: 3,99,- euro
Boven de 40,- euro rekenen wij geen verzendkosten.

- Als ik in Belgie woon kan ik dan ook bij jullie bestellen?
Ja, dat is geen enkel probleem, wij vragen daar wel extra verzendkosten voor.
Brievenbus: 2,99,- Pakket: 5,99,- Vanaf 60,- euro betaalt u geen verzendkosten naar Belgie.
Bij stap 1 in het bestelproces kunt u Belgie selecteren naast het vakje 'versturen binnen'

- Als ik niet in Nederland of Belgie maar wel binnen de EU woonachtig ben kan ik dan bij jullie bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem. De levertijd buiten de Benelux is langer dan 1 werkdag!
Houd u rekening met hogere verzendkosten, deze zijn per land verschillend.

- Als ik buiten de EU woonachtig ben kan ik dan bij jullie bestellen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

- Mijn bestelling is aangekomen met schade, wat moet ik doen?
Indien u een artikel ontvangt met schade dient u binnen 1 kalenderdag na ontvangst ons via e-mail te berichten indien mogelijk met een foto, wij zijn hier dan van op de hoogte. U kunt de zending dan retourneren en binnen enkele werkdagen verzenden wij kosteloos een nieuw product. Indien wij binnen 1 kalenderdag geen reactie ontvangen word er automatisch vanuit gegaan dat deze schade is ontstaan bij en/of door consument.

- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Hiervoor kunt u contact opnemen met de klantenservice, het email adres staat onderaan deze pagina aangegeven. U ontvangt van ons een link waarmee u goedkoper en gemakkelijker kunt retourneren.
Voor het retourneren van een bestelling dient altijd een retourformulier volledig ingevuld bijgevoegd te worden, retouren zonder of een gedeeltelijk ingevuld retourformulier kunnen wij helaas niet in behandeling nemen, het retourformulier kunt u onderaan deze pagina downloaden en uitprinten.

- Ik wil een partij kopen van een artikel of ik koop voor een groot bedrag kan ik korting krijgen?
Ja, bij grotere volumes kunt u bij ons korting krijgen.
Voor meer info en de voorwaarden kunt u hier klikken

- Wil graag ophalen en/of cash betalen, kan dat?
Wij zijn een webshop zonder fysieke winkel, ophalen en cash betalen is dus helaas niet mogelijk, dit omdat goederen kopen/verkopen op een industrieterrein bij wet verboden is en wij tevens geen gebruik maken van een kas systeem. Indien u cash wilt betalen is dit wel mogelijk, u kunt dan gebruiken maken van de betaalmethode rembours(cash betalen), klik hier voor meer info over betalen door middel van rembours.

- Mijn artikel is (gedeeltelijk) defect, hoe gaan jullie om met garantie?
Omdat wij tegen zeer lage prijzen verkopen met een minimaal marge zijn wij streng met het accepteren van garantie desonkdanks zullen wij altijd een redelijke en eerlijke keuze maken.
Wij kunnen alleen garantie aanbieden indien het product geheel vrij is van gebruikerssporen, indien er zich gebruikersschade bevind kunnen wij helaas geen garantie aanbieden. Garantie geld alleen voor kwaliteits problemen. Voor onze garantie termijnen klik hier.

- Ik heb een artikel retour gestuurd binnen 14 kalenderdagen na ontvangst maar heb mijn geld nog niet retour?
Het wettelijke termijn voor het crediteren van retour zendingen ligt op 14 kalenderdagen na ontbinding van de overeenkomst. Normaal gesproken gebeurt dit bij ons in gemiddeld 1 a 7 kalenderdagen, als het druk is kan het langer dan 7 dagen duren.

belmannetjea...achterdedesk.jpg

Een vraag of opmerking? Wij horen het graag!

Contact:
Wilt u een artikel retourneren of ruilen?
Dan kunt u het retourformulier hier downloaden.

Bij een vraag over uw order altijd het ordernummer vermelden.
E-mail: info@xxl-shop.nl (Wij doen ons best om op werkdagen binnen 48 uur te antwoorden)

Vragen over uw Afterpay betaling of andere vragen gericht aan Afterpay?
Dan kunt u mailen naar: klantenservice@afterpay.nl

© 2012 - 2017 xxl-shop.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.