vragen.jpgFAQ & CONTACT

- Op welke manieren kan ik betalen?

Ideal
Klarna(+0,99)
Paypal
Bancontact
Visa/Mastercard/Maestro/American express
KBC/CBC
Belfius
Vooraf overmaken
VVV/Yourgift/Webshopgiftcard cadeaukaart
Apple pay

- Ik kan niks toevoegen aan mijn winkelwagentje, wat moet ik doen?
Als u in onze webwinkel bent moet u de cookies accepteren voor een goede werking van de site.
Lukt het dan nog steeds niet verwijder dan de oude cookies via 'internet opties', sluit daarna de browser en open een nieuwe.

- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling plaasten is zeer gemakkelijk, eigenlijk wijst het zichzelf.
Mocht u toch nog wat ondersteuning of uitleg nodig hebben kijkt u dan even op deze link: klik hier
Als u problemen ondervind met het bestellen schroom dan niet om contact met ons op te nemen, dit kan door onderaan deze pagina het contactformulier in te vullen.

- Als ik voor 17:30 uur heb besteld wanneer heb ik mijn bestelling dan in huis?
PostNL levert 90% binnen 1 werkdag, 99% binnen 2 werkdagen en 100% binnen 3 werkdagen.
​Wij verzenden niet op zaterdag en zondag, PostNL bezorgd niet op zondag.
​Vanaf 1 januari 2014 bezorgd PostNL geen brievenbuspost meer op maandag, pakketten nog wel.

- Mijn bestelling is nog niet gearriveerd en heb de vorige werkdag voor 17:30 uur besteld, moet ik me zorgen maken?
Nee, u hoeft zich geen zorgen te maken, houd u er als eerste rekening mee dat PostNL alleen post komt ophalen op werkdagen en dat PostNL sinds 1 januari 2014 niet meer op maandag bezorgd.
In een aantal gevallen red PostNL het niet om aan hun belofte te voldoen en leveren ze dus niet binnen 1 werkdag, hier zijn wij helaas van afhankelijk.
In het geval van pakket post duurt het altijd maximaal 2 werkdagen, het pakket kunt u traceren met het automatisch toegestuurde tracenummer, heeft u uw pakket niet ontvangen na 2 werkdagen neem dan contact met ons op.

- Leveren jullie uit eigen voorraad?
Ja, ons gehele assortiment leveren wij uit eigen voorraad hierdoor kunnen wij snel leveren.
Is een artikel niet voorradig? Dan is deze ook niet meer te bestellen! Hierdoor kunnen wij een snelle levering garanderen.

- Hoe weet ik of een artikel leverbaar of uitverkocht is?
Indien een artikel uitverkocht is verdwijnt automatisch de bestelknop, om een lange levertijd te voorkomen kunt u dan niet bestellen.
Kunt u een artikel bestellen? Dan betekent dit dus dat wij deze uit eigen voorraad kunnen leveren!

- Hoe kan ik contact opnemen met jullie?
Dit kan door een mail te sturen naar het email adres dat onderaan deze pagina staat vermeld.
Indien u een order bij ons heeft lopen meld dan altijd het ordernummer zodat wij met u mee kunnen kijken.
Wij doen ons best om te reageren binnen 24 uur.

- Wilt u geen factuur bij de bestelling ontvangen(bijv. bij een cadeau)?
Dit is natuurlijk geen enkel probleem, graag aangeven bij 'opmerkingen' in het bestelproces.
Wij zullen er dan voor zorgen dat uw bestelling zonder factuur en zonder pakbon geleverd wordt.
*via de mail krijgt u wel een factuur(geef dus bij een cadeau uw eigen email adres op)

- Wat zijn de verzendkosten?
Brievenbuspakje: 3,95,- euro + track&trace
Pakket: 5,95,- euro + track&trace
Boven de 50,- euro rekenen wij geen verzendkosten, wij verzenden altijd met PostNL.

- Als ik in Belgie woon kan ik dan ook bij jullie bestellen?
Ja, dat is geen enkel probleem, wij vragen daar wel extra verzendkosten voor.
Pakket + track&trace: 6,95,- Vanaf 60,- euro betaalt u geen verzendkosten naar Belgie.
Bij stap 1 in het bestelproces kunt u Belgie selecteren naast het vakje 'versturen binnen'

- Als ik niet in Nederland of Belgie maar wel binnen de EU woonachtig ben kan ik dan bij jullie bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem. De levertijd buiten de Benelux is langer dan 1 werkdag!
Houd u rekening met hogere verzendkosten, deze zijn per land verschillend.

- Als ik buiten de EU woonachtig ben kan ik dan bij jullie bestellen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

- Mijn bestelling is aangekomen met schade, wat moet ik doen?
Indien u een artikel ontvangt met schade dient u binnen 48 uur na ontvangst ons via e-mail te berichten indien mogelijk met een foto, wij zijn hier dan van op de hoogte. U kunt de zending dan retourneren en binnen enkele werkdagen verzenden wij kosteloos een nieuw product. Indien wij binnen 48 uur geen reactie ontvangen word er automatisch vanuit gegaan dat deze schade is ontstaan bij en/of door consument.

- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Dit is bij ons heel gemakkelijk, in de verzendmail die u van ons ontvangt staat een retourknop weergegeven.
Met deze knop kunt u een retourlabel aanmaken, de kosten voor retourneren zijn altijd voor eigen rekening.
Voor het retourneren van een bestelling dient het retourformulier altijd volledig ingevuld bijgevoegd te worden, retouren zonder of een gedeeltelijk ingevuld retourformulier kunnen wij helaas niet in behandeling nemen, het retourformulier kunt u onderaan deze pagina downloaden en uitprinten.

- Ik wil een partij kopen van een artikel of ik koop voor een groot bedrag kan ik korting krijgen?
Ja, bij grotere volumes kunt u bij ons korting krijgen.
Voor meer info en de voorwaarden kunt u hier klikken

- Wil graag ophalen en/of cash betalen, kan dat?
Wij zijn een webshop zonder fysieke winkel, ophalen en cash betalen is dus helaas niet mogelijk, dit omdat goederen kopen/verkopen op een industrieterrein bij wet verboden is en wij tevens geen gebruik maken van een kassysteem.

- Mijn artikel is (gedeeltelijk) defect, hoe gaan jullie om met garantie?
Omdat wij tegen zeer lage prijzen verkopen met een minimaal marge zijn wij streng met het accepteren van garantie, desonkdanks zullen wij altijd een redelijke en eerlijke keuze maken.
Wij kunnen alleen garantie aanbieden indien het product geheel vrij is van gebruikerssporen, indien er zich gebruikerssporen bevinden kunnen wij helaas geen garantie aanbieden. Garantie geldt alleen voor kwaliteits problemen, voor onze garantietermijnen en meer informatie betreffende garantie klik hier.

- Ik heb een artikel retour gestuurd binnen 30 kalenderdagen na ontvangst maar heb mijn geld nog niet retour?
Het wettelijke termijn voor het crediteren van retourzendingen ligt op 14 kalenderdagen na ontbinding van de overeenkomst. Normaal gesproken gebeurt dit bij ons in gemiddeld 1 a 7 kalenderdagen, als het druk is kan het langer dan 7 dagen duren.

belmannetjea...achterdedesk.jpg

Een vraag of opmerking? Wij horen het graag!

Retourneren:
Wilt u een artikel retourneren of ruilen?
Dan kunt u het retourformulier hier downloaden.

Klarna:
Vragen over uw Klarna betaling of andere vragen gericht aan Klarna?
Dan kunt u mailen naar: klant@klarna.nl of bellen naar: 020-80 82 852

Gembird:
Vragen over een artikel van het merk Gembird? Dan kunt u deze richten aan Gembird zelf.
Dan kunt u mailen naar: helpdesk@gembird.nl

xxlshop:
Bij een vraag over uw order altijd het ordernummer vermelden!
E-mail: info@xxl-shop.nl (Wij doen ons best om op werkdagen binnen 48 uur te reageren)

© 2012 - 2023 xxlshop.nl | sitemap | rss