Onderstaande voorwaarden zijn op 26 augustus 2013 gecontroleerd en aangepast door ictrecht.nl.

Garantie:
Een consument heeft recht op een deugdelijk product. Dat wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er redelijkerwijs van mag verwachten. Een horloge van 10,- gaat minder lang mee dan een horloge van 1000,-. Dit word wettelijke garantie genoemd, omdat dit per product verschillend is, is er geen wettelijk termijn vastgelegd. Onze aangeboden garantie is afgestemd op redelijkheid en doet dus niets af aan de wettelijke garantie waar de consument recht op heeft.

Omdat wij tegen zeer lage prijzen verkopen met een minimaal marge zijn wij streng met het accepteren van een garantieaanvraag, desonkdanks zullen wij altijd een redelijke en eerlijke keuze maken. Wij kunnen alleen garantie aanbieden indien het product geheel gebruiksschade vrij is, indien er gebruiksschade aanwezig is kunnen wij helaas geen garantie aanbieden. De garantie gaat in op de eerstvolgende dag na ontvangst door of namens de consument.

Onze garantietermijnen:
- 18 maanden garantie: Al onze merkproducten vanaf 100.00 euro.
- 12 maanden garantie: Al onze merkproducten vanaf 50 t/m 99,99 euro.
- 6 maanden garantie: Al onze merkproducten t/m 49,99 euro.
- 12 maanden garantie: Al onze huismerk artikelen of artikelen zonder merk vanaf 100.00 euro.
- 9 maanden garantie: Al onze huismerk artikelen of artikelen zonder merk vanaf 50 t/m 99,99 euro.

- 6 maanden garantie: Al onze huismerk artikelen of artikelen zonder merk t/m 49,99 euro.

Coulance regeling:
Valt uw order buiten de garantie? Dan begrijpen wij dat dit voor u een teleurstelling is!
In dit geval bieden wij u tot maarliefst 24 maanden na aankoop een coulance regeling aan, u ontvangt dan eenmalig een leuke korting op een nieuw product.


Klachten:
Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: info@xxl-shop.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Webwinkelkeur.
Tevens is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op: https://ec.europa.eu/odr
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Stappenplan bij klachten:
- Stap 1: Stuur een e-mail met in de onderwerpbalk 'klacht + uw ordernummer', geef hierin duidelijk aan wat uw klacht is met indien mogelijk een foto en/of video ter ondersteuning. Houdt u er rekenig mee dat het reageren op een klacht tot max. 5 werkdagen kan duren, dit duurt dus mogelijk langer dan een reguliere e-mail.
- Stap 2: Wij gaan er vanuit dat na stap 1 uw klacht naar behoren is opgelost, is dit toch niet het geval? Schrijft u dan een brief met uw klacht en stuur deze naar: xxlshop, nieuwegracht 24-01, 3763LB Soest. U ontvangt binnen uiterlijk 10 werkdagen een reactie per mail.
- Stap 3: Als uw klacht na het nemen van bovenstaande stappen niet is opgelost kunt u indien gewenst uw klacht aanmelden voor bemiddeling bij onze partner WebwinkelKeur.
- Stap 4: Leiden bovenstaande stappen niet tot een oplossing dan kunt u uw klacht deponeren via het platform van de Europese Unie, dit kan via het ODR-platform en vindt u hier: https://ec.europa.eu/odr

© 2012 - 2024 xxlshop.nl | sitemap | rss